loading...
دلتنگی
رویا بازدید : 150 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

Toygar Işıklı – Veda

 Bu bir veda
bu bir tebessüm
bir yaz güneşie
bir nefes dağ kokusuna

açık kurşuni mehtap içinde
bir veda…
kaybolmuş aşklara hayata
mağlübüm…
derin sevdalara
büyük ihtiraslara mağlübüm
ben hayatın mağlübüyüm
derin sevdaların beceremedim mağlübüm
ben hayatın mağlübüyüm

 

خداحافظی

این یکی خداحافظی ست

این  یک تبسم است

آفتاب تابستان

بوی کوه در نفسم

در نور سربی مهتاب

یک خداحافظی است

عشق های زندگیم را از دست دادم

شکست خوردم

درین عشق وعاشقی ها و

شهوتهای بزرگ

مغلوب شدم

من مغلوب زندگی شدم…در این عشق وعاشقی ها کم آوردم

شکست خوردم

من مغلوب زندگی شدم…


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 121
  • بازدید کلی : 2,251